![]() |
![]() ![]() |
Hər bir insanın hansı il, ay, gün, saatda, hansısa torpaqda, ünvanda və hansı atanın və ananın övladı olaraq dünyaya gəlməsi özü tərəfindən müəyyənləşdirilmir. Buna görə də insanların hər biri bu sadaladıqlarımızdan birini dəyişdirmək məsuliyyətini daşımır...
Başım qəbul imtahanlarına qarışmışdı. Hər şey yaxşı qurtardı, Sankt-Peterburq Dövlət Universitetinin Şərqşünaslıq fakültəsinin aspiranturasına qəbul ola bildim. Bu, mənim üçün böyük uğur, illərlə çəkdiyim əziyyətin ürəkaçan nəticəsi idi.
Adil Mirseyid mənim sevdiyim və öyrəndiyim, böyük hesab elədiyim şairlərdən biri idi. 1995-ci ildə tanış olmuşuq. Bəlkə 100 kilometrlərlə piyada yol qət eləmişik, tonlarla çörək yemişik, nə bilim meqabaytlarla söhbət etmişik. Adil Mirseyidlə bir kiçik həmkarı kimi ən çox ədəbiyyat, poeziya söhbəti edən adam yəqin ki, mən olmuşam, çünki söhbətimiz tuturdu.
Bu gün çağdaş Azərbaycan ədəbiyyatının son iyirmiillik ümümi mənzərəsi heç də birmənalı qarşılanmır. Bir oxucu kimi mən də bu qənaətdəyəm. Narahatlıq doğuran problemin həm obyektiv, həm də subyektiv səbəbləri var. Axı “tarixən müəyyən zaman kəsiyində mövcud olan ictimai-iqtisadi quruluş qəflətən dağılanda onun diktə etdiyi ideologiya çərçivəsində ( yaxşı, ya da pis—fərqi yoxdur) formalaşan cəmiyyətdə istər-istəməz xaotik vəziyyət yaranır. Cəmiyyətin ayrı-ayrı fərdlərinin taleyi gözlənilmədən qopan tufanın, qəzəbli qasırğanın daşa –divara çirpdığı xəzəllərə bənzəyir və bu qəfil “zəlzələ” bütövlükdə cəmiyyətin mənəvi dünyasında elə dərin bir “boşluq” yaradır ki, həmin “boşluğu” doldurmaq kimi ağır bir yük yazıçıların öhdəsinə düşür. Belə bir taleyi xalqımız da yaşadı. Təəssüf ki, sovet dönəmindən sonra arada əmələ gələn müvəqqəti “ boşluğun” gətirdiyi sərbəstlik “sərməstliyə” rəvac verdi. “Mən ədəbiyyat yaradıram” deyə-deyə dil boğaza qoymayanlar meydanı boş görüb “qələmə sarıldılar”...”(kursiv E.E) və nəticədə qəribə bir mənzərə yarandı. Lakin bədbin olmağa dəyməz , çünki gec-tez ZAMAN hər şeyi yerbəyer eləyir. Artıq ideya, məzmun, dil və bədii dəyər baxımından seçilən xeyli əsər meydana çıxıb, demək “bulanmış sular durulmaqdadır”.
... ay "o" cular, cənablar, əslində sizə-bir qrup xain sindromundan əziyyət çəkənlərə cavab vermək ağılsızlıqır. Anar müəllimin sizi sevindirəcəyinə inanmadığım üçün bu "ağılsızlığı" öz üzərimə götürürəm. Həm də ona görə ki, Anar müəllim məni şəxsən tanımır, heç vaxt şəxsi maraqlarıma görə qəbulunda olmamışam, işim keçsin deyə ağız açmamışam. Yəni sinəmi qabağa verməkdə başqa məna axtarmağınıza yer yoxdur. Bu sizin çağrışınıza və təklifinizə cavab, səbrimin daşmasının məhsuludur, haqqsızlığa dözə bilməməyimin ifadəsidir.
Poeziyanın söz qədər yaşı vardır. Ən qədim ədəbiyyat nümunələri nəzmdə yazılmışdır. Poeziya-insanın mənəvi təbiətinin rəsmi, melodiyasıdır. Şair-rəssamların rənglərlə çəkdiyi rəsmi sözlə yaradan insandır. Şeir duyğuların, mənəvi halın sözlə əbədiləşməsidir. Şeir oxumaq hər bir insanın mənəvi ehtiyacıdır. Eyni şeir hər oxucusunda fərqli hisslər oyadır, başqa bir ruh halı yaşadır.
Bəzən özümdən soruşuram: “İndiki zamanda bizi nəylə təəccübləndirmək mümkündür, görəsən?”